Peugeot toob turule uuenenud Boxeri
Välimuses on suurimaks muudatuseks uus esiosa disain, lisaks on tugevdatud kaubiku kere. Salongis on suurimaks muudatuseks värksendatud armatuurlaud koos uue juhtpaneeliga.
Uue Boxeri puhul on märksõnadeks turuosa madalaimad hoolduskulud, madalaim kütusekulu ja parim kandevõime.
Uuenenud Boxer on saadaval kolme erineva teljevahega (3m, 3,45m või 4,04m), 4 erinevas pikkuses (L1,L2,L3, L4) ja kolmes erinevas kõrguses (H1,H2,H3), mis teeb kokku 7 erinevat kereversiooni 8st kuni 17 kuupmeetrini. Kaubaruumi Laius on rekordiline 1,87 meetrit. Lisaks on valikus šassii ja madel versioonid ning 9-17 kohalised bussid.
Mootorivalikusse kuuluvad 3 võimsuses (110 hj, 130 hj, 150 hj) 2,2-liitrine ning 177-hobujõuline 3-liitrine HDi diiselmootorid. Keskmine kütusekulu on vähenenud 1,3 l/100 km ja CO2 emisioon 34g/km.
Uuendusena on 130 hj ja 150 hj mootorid saadaval Stop&Start süsteemiga, mis vähendab kütusekulu linnasõidul veel 0,5 l/100km ja CO2 emissiooni 5g/km