Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2014/01/09/2740628t1h84d0.jpg)
Toyota on teist aastat järjest maailma väärtuslikeim automark. Jaapani autotootjale järgnevad BMW ja Mercedes-Benz, vahendab Whatcar?.
Turu-uuringu ettevõtte Millward Brown uuringu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands kohaselt tõusis Toyota väärtus 21% 29,6 miljardi dollarini. BMW väärtus tõusis 7% (25,7 miljardit dollarit) ning Mercedes-Benzil 20% (21,5 miljardit dollarit).
Esikümnesse mahtusid veel Honda, Ford, Nissan, Volkswagen, Audi, Chevrolet ja Hyundai.
Suurima väärtuse tõusuga oli Ford (+56%), ainsana kaotas TOP10-s väärtust Volkswagen (-4%).