Digilevile ülemineku valitsuskomisjoni juht Jüri Pihel ütles täna digipööret puudutaval pressikonverentsil, et enamik tarbijate mainitud probleeme seoses digilevile üleminekuga on lihtsamat laadi.
Pihel: enamik digileviga seotud probleeme on lihtsamat laadi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Piheli sõnul taandub umbes 95 protsenti probleemidest tehnilist laadi küsimustele, mis on seotud näiteks antenniga, kaablitega, pistikutega jne.
«Tegu on võrdlemisi lihtsate probleemidega,» tõdes Pihel.
Tema sõnul peaksid inimesed, kes erinevate küsimuste või probleemidega kokku puutuvad, külastama veebikülge www.digilevi.ee, samuti saab helistada infotelefonile 17101.
Pihel lisas, et selliseid juhtumeid, kus tarbijatel võib esineda digilevi vastuvõtmisega leviprobleeme, on kogu Eesti peale kokku alla saja.
AS Levira juhatuse liige Tiit Tamm tõdes, et ettevõte otsib hetkel lahendust kolmele taolisele juhtumile. «Kui inimene on ikkagi hädas, siis me aitame teda,» lubas Tamm leviprobleemide korral appi tulla.