Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Turule tuli Harley-Davidson daamidele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Urho Meister
Copy
Metodisti jutlustaja Gina Gilland Campbell Washingtonis sõidule suunduvat Harley-jõmmi õnnistamas.
Metodisti jutlustaja Gina Gilland Campbell Washingtonis sõidule suunduvat Harley-jõmmi õnnistamas. Foto: AFP / Scanpix

Seni valdavalt mehemürakaid motoriseerinud USA tsiklimeister Harley-Davidson on paiskamas müüki õrnema soo tarvis disainitud õblukesi versioone.

Daamidel on valik kahe mudeli vahel, kirjutab Bloomberg Businessweek: ühel on nimeks Street 500, teisel Street 750.

«Meestekatest» erinevad mõlemad päris tublisti. Näiteks on kütusepaak palju pisem, kroomi pole aga ollagi – rattad on mustad nagu öö.

Märgid näitavad, et naiste pealetung mootorrattamaailmas on alanud. Tootjate organisatsioon Motorcycle Industry Council kirjutas hiljuti, et USAs oli naisterahvaid raskete tsiklite soetajate seas mullu lausa 12 protsenti – kümnendiga on nende turuosa seega kasvanud 30 protsendi jagu.

Harley on naispublikut moosinud juba mõnda aega. Kaheksa aastat tagasi löödi käima Tupperware-stiilis garaažipeod, kus naised õpivad selliseid tähtsaid nippe nagu mootorratta käivitamine ja selle püstiupitamine, kui ta ümber läheb.

Tagasi üles