Proovisõit: Mercedes-Benz GLA

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mercedes-Benz GLA
Mercedes-Benz GLA Foto: WhatCar?

Mercedes hakkas oma pisimaasturi turuletoomisest rääkima juba vähemalt neli-viis aastat tagasi, kuid eks vahepealne majanduskriis ja muud maailma hädad, viisid asjad lõpuks nii kaugele, et see alles nüüd meie teedele jõudis, kirjutab Whatcar?´i peatoimetaja Tõnu Tramm. Rohkem pilte näeb siit.

Küllap oleks mulje GLA-st jäänud pisut teine, kui oleksin sõitnud kõige tavalisema versiooniga. Sellega, milleks GLA on loodud: maastikusuutliku nelikveolise autoga, mis näeb välja nagu pisimaastur ikka välja peab nägema.

Paraku on AMG-paketiga versioon tavalisest GLA-st 16 mm madalam, ehk maastikusuutlikkus satub siinkohal juba teatava küsimärgi alla. Ok, tagant näeb ehk tõesti veidi vingem aga kui n-n tavalisel GLA-l on esipamper maasturile omase suure laia alumise õhuvõtuavaga, siis AMG-paketiga esiosa on (vähemalt eemalt vaadates) üpriski sarnane tavalise A-klassiga. Isikupära jääb vajaka.

Ok, mitte keegi ei sunni kedagi seda paketti ostma ja tegelikkuses ongi GLA ju täiesti arvestatav väikemaastur. Tema kliirens on väidetavalt kõrgem veel, kui näiteks Honda CR-V-l.

Väidetavalt seetõttu, et Mercedes ise ei avalda kliirensit üheski oma ametlikus pressimaterjalis. Internetist otsides kohtab aga erinevaid numbreid, alates 174 mm-st kuni 185 mm-ni välja.

Vahet pole, tubli tulemus mõlemal juhul. Lisaks saab talle tellida tõelise maastikupaketi, mis suudab tõsta vedrustust veel 3 cm võrra. Üle 20 mm kliirens on aga juba väga kõva sõna ka märksa tõsisemate linnamaasturite seas.

Loe pikemalt GLA proovisõidu muljetest Whatcar?ist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles