Väikeautode ehk B-segment ei ole Eestis kuigi menukas, samas tõuseb selle populaarsus aasta-aastalt. Euroopa mastaabis aga jäävad väikeautod müügiarvude poolest alla vaid kompaktklassile. Seetõttu ei saa Corsa tähtsust Opeli jaoks kuidagi alahinnata. Seda enam, et viimase aasta-paari jooksul on pea kõik konkurendid oma mudeliuuendustega välja tulnud.
«E» mudelipõlvkonna Corsa ametlik maailma esmaesitlus toimub oktoobri alul Pariisi autonäitusel, aga mõnes suuremas riigis hakatakse tellimusi vastu võtma juba augustis-septembris. Eestis võib elusuuruses masinat esmakordselt tänaval kohata tõenäoliselt millalgi päris aasta lõpus.
Et esitluseni on palju aega, kandsid sõitmiseks pakutud eelseeria autod veel kleebistest kamuflaaži. Kabiiniski kaeti kinni kõik tähtsamad sõlmed peale rooli ja näidikuploki ning fotoaparaati lubati kasutada vaid ametlikul piltnikul. Tänu eelnenud instruktaažile teadis too täpselt, mis tohib pildile jääda ning mis mitte.
Seega ei saa siinkohal masina detaile kuigi põhjalikult kirjeldada. Suures plaanis tundub, et midagi revolutsioonilist Opelil plaanis ei ole – proportsioonid tunduvad eelkäijaga sarnased ja alles on ka iseloomuliku kujuga C-piilar. Päevasõidutuled võtavad loomulikult samuti ülejäänud sugulastelt malli. Esmapilgul tundub, et disainerite eeskujuks on olnud väikevend Opel Adam, mille iseloomulikke jooni siit-sealt aimata võis.
Loe pikemalt Whatcar?ist. Pilte näeb siit.