Rolls-Royce’id on tempokalt muutumas tavaliseks – või vähemalt vähem haruldaseks kui vanasti. Nagu teatas brändi peremees BMW, on nende nooblite liiklusvahendite müük kasvanud tänavu esimese poolaastaga koguni kolmandiku võrra 1968 eksemplari tasemele.
Rolls-Royce igasse aiaväravasse?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige võimsama müügikiirenduse on Rolls sooritanud Aasias – 40 protsenti, kirjutab Bloomberg Businessweek. Kui müügimeestel õnnestub saavutatud kiirus sees hoida, viiakse aastavahetuseks poodidest koju ligi 5000 Rolls-Royce’i.
Bloomberg rõhutab, et Rolls ei ole eriti sportlik – pigem kulub see marjaks ära inimesele, kel on tarvis mugavalt ja sametiselt ringi liuelda ning uusi maalilisi vaated või golfiradasid avastada.
Romantilisem hing võib läita terve armee tillukesi laelampe, mis tekitavad tema kohale kauni öise tähistaeva.