Whatcar? küsis proovisõiduautoks nimme 1,2 liitrise, 3-silindrilise, 72 kW/98 hj võimsusega, käsi-käigukastiga, teise põlvkonna Nissan Note’i, et selle uut, väidetavalt väga säästlikku 3-silindrilist mootorit proovida.
Nissan Note: kuhjaga head ja üksjagu halba
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Siseruumi kujundamisel on lähtutud igatahes kõrge istumisega väikeauto loogikast, mis Note’i üllatavalt ruumikaks muudab. Ametlikult liigitatakse ta aga siiski väikeautode reale ja väike-keskklassi osas on juba sel aastal oodata uut Nissan Pulsarit.
Note`i väljanägemine just wow-reaktsiooni ei põhjusta, kuid ebaõnnestumiseks seda ka kaugeltki pidada ei saa. Armatuurlaua ja keskkonsooli disain on küll pigem kehvapoolne, nagu väikeklassi autodel ikka kipub olema. Ja tegelikult ongi Note üsna vastuoluline auto, kust võib leida hulgaliselt nii head, kui halba.
Loe Note´i headest ja halbadest külgedest Whatcar?-ist. Rohkem pilte näeb siit.