BMW on suure surve all vähendada oma sõiduriistadest tulevat tossu. Seega võiks arvata, et uue hiigelmaasturi meisterdamine pole kõige kenam mõte.
«Roheline» BMW plaanib pirakat džiipi
Kuid kuna pinnas on i3 ja i8 «elektrikate» ja pisemate BMWdega ette valmistatud, võib nn ülemises otsas veelgi enam laiutada.
Ja nii teebki Bayerische Motoren Werke meile teatavaks, vahendab Financial Times, et eurooplase kohta niigi suhteliselt pirakas X5 saab endale suure venna.
X7 saab tõenäoliselt kolm istmerida, osutub enam kui 5 meetri pikkuseks ning kavatseb kaaluda üle kahe tonni.
BMW sõnutsi «vastab [X7 ehitamise] otsus täielikult jätkusuutlikkuse teemale. Suurte autode ja maasturite puhul eeldatakse sageli üldistavalt, et need võtavad väga palju kütust. Meie maasturid mitte.»
Üldiselt arvatakse, et suurt džiipi on vaja peamiselt Hiina turu tarvis. Sealt tuleks ka raha keskkonnasõbraliku toodangu arendamiseks. «Hiinlased maksavad kinni puukallistajad Californias,» ütles autoalase uuringufirma ISI Group juht Arndt Ellinghorst.