Kuumadest ilmadest ja puhkuste perioodist hoolimata müüdi tänavu juulis 1901 uut sõiduautot, mis tähendas 7,4% kasvu võrreldes möödunud aasta juuliga, teatas autode müügi- ja teenindusettevõtete Eesti liit (AMTEL).
Uute sõiduautode müük kasvas tublisti
Seitsme kuu kokkuvõttes on aga tänavu müüdud 12491 uut sõiduautot ehk üle neljasaja auto enam kui eelmise aasta samal perioodil. Seega kasvu ligi 4%. Samuti tõusis uute autode osakaal kogu autoturgu silmas pidades. Mullu juulis oli see 39%, aga tänavu 43%.
Jätkuvalt on automarkidest edukaim Toyota, milliseid müüdi juulis 236 sõiduautot. Järgnesid Škoda 173 ja Volkswagen 145 uue autoga. Mudelitest osutus aga edukaimaks Škoda Octavia, milliseid anti klientidele üle 78. Teisele ja kolmandale kohale platseerusid Toyota Auris ja Nissan Qashqai, vastavalt 69 ja 68 müüdud autoga. Hästi läksid juulis kaubaks ka elektriautod, milliseid anti klientidele üle 31.
Tarbesõidukeid müüdi juulis natuke vähem võrreldes möödunud aastaga. Kokku müüdi juulis 249 tarbesõidukit. Teist kuud järjest toimunud langus aga tähendab, et seitsme kuu kokkuvõttes on tarbesõidukeid müüdud sama palju kui mullu samal perioodil.
Parima tulemuse automarkidest tegi tarbesõidukite segmendis Citroen 42 müüdud sõidukiga, edestades Peugeod ja Volvot, milliseid anti klientidele üle vastavalt 35 ja 30 tükki. Volvo kerkimine kolmandale kohale toimus tänu heale veokite müügile, milliseid turustati 29 tükki. Volvole järgnesid selles segmendis Scania ja Mercedes-Benz vastavalt 9 ja 8 veokiga.