Luksusautode tootja BMW kvartalikasum kasvas 27 protsenti 1,77 miljardi dollarini, seda peamiselt tänu edule Hiina turul ning suuremate ja kallimate mudelite populaarsusele, kirjutab Wall Street Journal.
Edu Hiina turul aitas BMW suure kasumikasvuni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiina turul kasvasid ettevõtte maksueelsedtulud 26 protsenti 2,6 miljardi euroni, analüütikud olid keskmiselt prognoosinud 2,27 miljardi suurust käivet.
Autokontserni teise kvartali kogukäibeks oli 19,91 miljardit dollarit ehk 1,8 protsenti rohkem kui mullu.
Autotootja kasumlikkuse kasvule aitasid kaasa maasturi X5 ning Rolls Royce´i mudelite populaarsus, samuti väiksema marginaaliga Mini üksuse vähenenud müügitulemused.