Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Proovisõit: Citroën C4 Aircross

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Citroën C4 Aircross
Citroën C4 Aircross Foto: WhatCar?

Citroëni pisukese uuenduskuuri läbinud, kõrgendatud kliirensiga sõiduautost, C4 Aircrossist kirjutama asudes mõtles Whatcar?i ajakirjanik Ylle Rajasaar pikalt selle üle, kuidas me üha enam laseme end võluda välisest ja järjest vähem viitsime süveneda sisemisse olemusse.

Kui mitte kord aastas, siis üle aasta ikka, tulevad tootjad välja «uuenenud mudelitega», mis sisuliselt tähendab mõne trimmi või LED- tulede lisandumist valikusse; paremal juhul mõne eriversiooni väljutamist. Müüjad kitkuvad juukseid ja maksavad kinni järjekordse reklaamikampaania, et «uut» turundada.

Tean paari, kes uuenenud mudeli turule jõudes senise vabandades salongi jätavad, et «püsida lainel»- nad on ühe või teise margi veendunud fännid ja ei saa endale lubada ajale jalgu jäämist. 

Lisaks uuest uuemale on neil kodus tihtipeale rivis ka sama margi klassikud. Aga sääraseid on umbes... sadakond kogu Eesti peale. Ja nad jagunevad eri markide vahel.

Citroën C4 Aircross on hea näide oskuslikust mudeliuuenduse turundamisest. Säilinud on kõik, 2012. aastal esmakordselt müügile jõudnud  mudeli senised sõiduomadused, juurde on lisandunud kaasaegset mugavusvarustust ja veidi ka veidrusi, mida mitte kuidagi prantslaste arvele kirjutada ei tahaks. Pigem on see üldise kokkuhoiupoliitika teema.

Mida huvitavat on leida auto välimusest ja interjöörist, saab lugeda Whatcar?ist. Pilte näeb siit.

Tagasi üles