/nginx/o/2008/10/10/82625t1ha38e.jpg)
Autode ärandamise turul puhuvad uued tuuled: sõidukeid on järjest raskem varastada, tegevusest lõigatav kasum kuivab kokku ning vangimajja sattumise tõenäosus suureneb üha.
Autode ärandamise turul puhuvad uued tuuled: sõidukeid on järjest raskem varastada, tegevusest lõigatav kasum kuivab kokku ning vangimajja sattumise tõenäosus suureneb üha.
Kõige määravam faktor on siinjuures tehnoloogia areng, kirjutab New York Times – immobilisaatorid on siiski teinud oma töö ja vähemalt «asjaarmastajad» turult välja tõrjunud.
Kuna uute autode kallal urgitsemine ei pruugi osutuda viljakandvaks, keskenduvad vargad praegu vastupidavatele vanadele autodele – USAs peamiselt Honda Accordidele ja Civicule – mis on sealmail kuulsad oma töökindluse poolest ja leiavad tihti tee näiteks Mehhikosse.
Siiski peavad vargad tunnistama tõsiasja, et vanade autode eest saab vähem raha. Valdavas osas keskendub «vanakeste» varastamise äri nende müümisele varuosadeks.
Üha sagedamini müüakse varastatud autosid aga lihtsalt vanarauaks, mis aga tähendab veelgi väiksemat kasumit.