Eestisse jõudis esimene Nissan Juke ning kuigi tegemist on eelseeria prototüübiga, hakkavad liinilt maha sõitma samasugused masinad.
Esimene Nissan Juke jõudis Eestisse
Tuleb tunnistada, et reaalses elus näeb auto välja parem kui varem avaldatud fotodel ning kindlasti tekitab omajagu furoori kompaktsete crossoverite segmendis. Esimesed seeriamudelid peaksid Eestisse jõudma eeloleval sügisel, kirjutab Autonet.ee.
Juke on ehitatud Renault Nissan Alliance B platvormile, teljevahe on 2530, pikkus 4135, laius 1765 ja kõrgus 1570 millimeetrit. Kui esirattaveoga mudelitel on vedrustuseks ees MacPhersoni vardad ja taga väändetala, siis nelikveoga mudelitel on taga sama mitmikhoobvedrustus nagu Qashqail.
ALL-MODE 4x4-i on täiustatud versioon Nissani järeleproovitud elektroonilisest nelikveosüsteemist, millele on lisatud pöördemomenti ümbersuunav tehnoloogia, mis suurendab särtsakust ja vähendab alajuhitavust kurvides. Lisaks pöördemomendi jagamisele eest taha maksimaalse suhteni 50:50 saab pöördemomenti nüüd jagada ka tagasillal ühelt rattalt teisele.
Juke’i hakatakse tooma Nissani Euroopa tehases Sunderlandis Inglismaal ja Oppamas Jaapanis. Euroopas, kus kompaktse pereauto Note’i ja Qashqai crossoveri kõrval seda mudelit tootma hakatakse, on selle jaoks investeeritud juba üle 60 miljoni euro. See annab tööd rohkem kui 1 000-le inimesele Nissanis ja 2 000-le inimesele tarneketis.