Ferraride süttimise põhjustas vale liim

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ferrari 458 mootor.
Ferrari 458 mootor. Foto: Ferrari.

Vähemalt nelja uhiuue Ferrari 458 Italia süttimise põhjustas tootja vältel rattakoobaste juures olevate kuumakaitsete liimimisel kasutatud tuleohtlik liim.


Väidetavalt võis liim suures kuumuses hakata sulama ning halvemal juhul süttida, kirjutab Whatcar.ee.

Eriti ekstreemsete juhtumite puhul võis liimi sulamise tagajärjel lahti tulla sealsamas olev mootori kuumakaitse, mille kontakt kuuma väljalasketorustikuga toob samuti kaasa kuumakaitse materjali süttimise.

Edasiste tulekahjude vältimiseks asendatakse kaitset hoidev liim nüüd neetidega.

Ferrari ei kommenteerinud kuidagi teadet, et probleemide allikaks oli hoopis kütusesüsteemi kütuseaurude ventilatsiooni vale konstruktsioon. Väidetavalt on samuti rattakoopasse suunatud tuulutuse detaile Ferrari 458-tel samuti viimasel ajal vahetatud.

Firma kutsub hooldusse kõik seni toodetud 1200 Ferrari 458’t, vähemalt nelja ärapõlenud Italia omanikud saavad endale aga uhiuued Ferrarid.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles