Toyota ostis kõik ühe ajakirja reklaampinnad

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aurise reklaam.
Aurise reklaam. Foto: Toyota Deutschland.

Näib, et automaailmas hakkab taas raha liikuma: Jaapani autotootja Toyota ostis kõik saksa ajakirja Stern värske numbri reklaampinnad.
 


Rohkete reklaamsõnumitega proovitakse ligi 60 leheküljel anda ülevaadet Toyota Auris hübriidi parimatest külgedest, teatab Whatcar.ee.

Tegu on Sterni ajaloos ainulaadse juhtumiga, kui üks firma on ostnud kõik väljaande reklaampinnad korraga.

Auris Hybrid'i kampaania kannab nime «Perspektiivimuutus». Seejuures ei näidata reklaamidel autot ennast, vaid räägitakse tekstiliselt sellest, kuidas ta maailma ja selle kogemise võimalusi muudab.

Idee autoriks oli meediaagentuur Zenith Optimedia, kontseprsiooni töötas aga välja Saatchi & Saatchi. Tehingu hinda pole avalikustatud.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles