Facebook muutis esimest korda 10 aasta jooksul oma logo

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebooki uus logo
Facebooki uus logo Foto: Brand New

Maailma suurim sotsiaalvõrgustik Facebook vahetas eile esimest korda pärast tegevuse alustamist 10 aasta eest ilma suurema kärata välja oma täispika logo.

Täpsemalt muutus Facebooki täispika sinise tausta ja valge tekstiga logo font. Ettevõtte ikooniks olev sümbol F jäi samaks.

Facebooki sans-serif font on saanud nüüd veidi ümaramaks ja kergemaks ning tähtede vahele on tekkinud rohkem «õhku». Lisaks on täiesti uue kuju saanud täht «a». Uus logo võetakse kasutusele igal pool, kus Facebooki täisnimi esineb.

Facebooki logo varem ja nüüd
Facebooki logo varem ja nüüd Foto: Brand New

Facebooki loovjuht Josh Higgins selgitas veebikeskkonnale Brand New, et logo uuendamise eesmärgiks oli tekitada sellega inimestes enam sõbralikku ja vastutulelikku tunnetust. «Proovisime liikuda väga mitmes suunas ja otsustasime lõpuks, et vajame vaid uuendust ja mitte täiesti uut kujundust,» sõnas ta.

Facebook pole oma logo muutnud alates asutamisest aastal 2005. Facebooki senise logo disaininud Eric Olson on samuti uuendustesse kaasatud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles