Maailma suurim sotsiaalvõrgustik Facebook vahetas eile esimest korda pärast tegevuse alustamist 10 aasta eest ilma suurema kärata välja oma täispika logo.
Facebook muutis esimest korda 10 aasta jooksul oma logo
Täpsemalt muutus Facebooki täispika sinise tausta ja valge tekstiga logo font. Ettevõtte ikooniks olev sümbol F jäi samaks.
Facebooki sans-serif font on saanud nüüd veidi ümaramaks ja kergemaks ning tähtede vahele on tekkinud rohkem «õhku». Lisaks on täiesti uue kuju saanud täht «a». Uus logo võetakse kasutusele igal pool, kus Facebooki täisnimi esineb.
Facebooki loovjuht Josh Higgins selgitas veebikeskkonnale Brand New, et logo uuendamise eesmärgiks oli tekitada sellega inimestes enam sõbralikku ja vastutulelikku tunnetust. «Proovisime liikuda väga mitmes suunas ja otsustasime lõpuks, et vajame vaid uuendust ja mitte täiesti uut kujundust,» sõnas ta.
Facebook pole oma logo muutnud alates asutamisest aastal 2005. Facebooki senise logo disaininud Eric Olson on samuti uuendustesse kaasatud.