Audi ei suuda Hiinas oma müügieesmärke täita

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Audi logo.
Audi logo. Foto: SCANPIX

Audi hülgab oma esialgse eesmärgi müüa Hiinas käesoleval aastal 600 000 sõidukit, kuna peale hiljutist aktsiaturgude järsku langust on huvi luksusautode vastu riigis selgelt jahenenud, kirjutab Bloomberg.

Uued müügieesmärgid teatatakse juuli lõpus koos ametlike poolaasta tulemustega. Bloombergi allikate andmetel kasvas Hiina luksusautode turul suurimat osa omava Audi sõidukite müük esimesel poolaastal 1,9 protsenti 273 853 autoni.  Kasv oli aga oodatust väiksem ning kuu alguses toimunud börsikrahhi tõttu ei suudeta väga suure tõenäosusega kinni pidada aprillis Shanghai autonäitusel välja öeldud 600 000 auto müügi plaanist.

Oma sõidukite hindu ja müügieesmärke on Hiinas juba kärpinud ka Saksamaa luksusbrändi konkurent Jaguar Land Rover.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles