/nginx/o/2015/07/29/4329855t1h0499.jpg)
Autotootja General Motors teatas otsusest investeerida 5 miljardit dollarit, et arendada välja uus Chevrolet pereautode sari, seda eelkõige majanduskasvu turgudele mõeldes.
Autotootja General Motors teatas otsusest investeerida 5 miljardit dollarit, et arendada välja uus Chevrolet pereautode sari, seda eelkõige majanduskasvu turgudele mõeldes.
Sihtriikideks on valitud eelkõige sellised riigid nagu Brasiilia, Mehhiko, India ja eriti Hiina, kus tegutseva ühisettevõttega SAIC Motors arendatakse välja ka uute mudelite arhitektuur ja mootorid, teatab Autoblog.
Esimesed uued sõidukid peaksid edasimüüjateni jõudma 2019. aastal ning aastaseks toodangumahuks on plaanitud kaks miljonit autot.
«Ootame aastatel 2015-2030 autotööstuse kasvu väljaspool väljakujunenud turge ning Chevrolet astub samme, et sellest kasvust osa saada,» ütles GM-i president Dan Ammann. «Oma positsiooni tugevdamine selle suurinvesteeringu teel on kooskõlas meie ülemaailmse strateegiaga tagada pikaajaline kasumlik kasv kõigil turgudel, kus me tegutseme.»
GM-i teatel ei saa uus auto olema müügil näiteks USA-s, mis võib tähendada, et autod ka valmistatakse neis sihtriikides.