Cadillac lükkab plaane Euroopas edasi

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cadillac
Cadillac Foto: BFA/Benjamin Lozovsky/BFA/Sipa USA

USA autotootja General Motors loobub tõenäoliselt uute Cadillacide müükipanemisest Euroopas enne 2020. aastat.

Cadillaci brändijuhi Johan de Nysscheni sõnul tuleb Cadillac Euroopa turule uuesti siis, kui sel on olemas «õiged jõuallikad ja õiged autod». Väljaande The Detroit News teatel plaanis Cadillac varem Euroopas kanda kinnitada mõne parempoolse rooli ja diiselmootoriga mudeliga.

Selle aasta kurb statistika näitab, et Euroopas on müüdud kõigest 838 Cadillaci. Nysscheni sõnul loodab ettevõte aastal 2020 müüa maailmas 500 000 sõidukit ja sel aastal 275 000 sõidukit.

JP Morgani autokonverentsil osalenud Nysschen märkis, et Cadillac loodab oma positsiooni parandada eelkõige Hiinas, Venemaal ja Kaug-Idas, mis kõik on teatavasti aeglustuva majanduskasvuga piirkonnad.

Selge on see, et Cadillac proovib enne oma portfoolio korda saada, kui tahab taas Euroopas proovida laineid lüüa.

Cadillaci turuosa maailmas on sel aastal tõusnud 1,5 protsenti, Hiinas on kasv olnud 7,4 protsenti ja Ameerikas omakorda on olnud langus 2,4 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles