Google Chrome paneb järgmisest nädalast Flash-reklaamid pausile

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Chrome'i logo
Chrome'i logo Foto: MARK LENNIHAN/AP

Maailma populaarsemate sekka kuuluv Google’i veebibrauser Chrome saab järgmisel nädalal uue versiooni, mis paneb automaatselt Flash’is tehtud reklaamid pausile.

Chrome ei peata siiski kogu veebilehtedel olevat Flash-sisu, näiteks videod mängivad playerites kenasti lõpuni. Küll aga juhtub see nii automaatselt taaskäivituvate vidinatega – näiteks reklaamidega, vahendab Mashable.

Kui kasutaja soovib peatatud bännerit uuesti ja uuesti liikumas näha, tuleb tal alates 1. septembrist sellel klikkida.

Google’i otsuse ajendiks on soov kiirendada veebilehtede avanemist ning vähendada brauseri mälutarbimist.

Mozilla teatas juulis, et keelab oma Firefox-brauseris turvakaalutlustel Flash-pluginad täielikult.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles