Tehnoloogiahiid Google on otsustanud vaevalt kuu pärast põhjalikke ümberkorraldusi ettevõttes uuendada oluliselt ka oma logo.
Google uuendab oma nii harjumuspäraseks saanud logo
Uus logo on jätkuvalt sõnaline, kuid selle fondiks on nüüd sans-serif. Ettevõtte teatel peaks see eelkäijaga võrreldes välja nägema lihtsam, nooruslikum, sõbralikum, moodsam ja mängulisem. Ka logo värvid on muutunud veidi pehmemaks.
Google ise selgitab oma ajaveebis logovahetuse vajadust asjaoluga, et kunagi loodi Google vaid ühe seadmerühma arvutite – tarvis, kuid nüüdseks on tekkinud palju uusi platvorme, äppe ja seadmeid. Ettevõtte logo peab hästi töötama aga ka väga suurtel ning ka imepisikestel ekraanidel.
Uus logo peaks paremini haakuma ka verivärskelt moodustatud emaettevõtte Alphabeti logoga.
Google pole oma neljavärvilist logo muutnud alates moodustamisest aastal 1998, küll aga on logo muutunud aastate jooksul üha «lapikumaks».
Muutumas on ka brauseris lemmikute ja TABide juures kasutatav Google’i väikesetäheline ikoon «g» - sellest saab nüüd suur ja neljavärviline «G».
Google’i teatel jõuab uuendus eri platvormidele lähiajal. Disainiloomise huvilistele lõi Google spetsiaalse veebilehe, kus uue logo sünnilugu lähemalt selgitab - vaata seda siit.
Vaata allolevast videost Google'i enda kirjedust logovahetuse kohta: