Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Google uuendab oma nii harjumuspäraseks saanud logo

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Pau
Copy
Google'i uus logo.
Google'i uus logo. Foto: Google

Tehnoloogiahiid Google  on otsustanud vaevalt kuu pärast põhjalikke ümberkorraldusi ettevõttes uuendada oluliselt ka oma logo.

Uus logo on jätkuvalt sõnaline, kuid selle fondiks on nüüd sans-serif. Ettevõtte teatel peaks see eelkäijaga võrreldes välja nägema lihtsam, nooruslikum, sõbralikum, moodsam ja mängulisem. Ka logo värvid on muutunud veidi pehmemaks.

Google ise selgitab oma ajaveebis logovahetuse vajadust asjaoluga, et kunagi loodi Google vaid ühe seadmerühma  arvutite – tarvis, kuid nüüdseks on tekkinud palju uusi platvorme, äppe ja seadmeid. Ettevõtte logo peab hästi töötama aga ka väga suurtel ning  ka imepisikestel ekraanidel.

Uus logo peaks paremini haakuma ka verivärskelt moodustatud emaettevõtte Alphabeti logoga.

Google pole oma neljavärvilist logo muutnud alates moodustamisest aastal 1998, küll aga on logo muutunud aastate jooksul üha «lapikumaks».

Muutumas on ka brauseris lemmikute ja TABide juures kasutatav Google’i väikesetäheline ikoon «g» - sellest saab nüüd suur ja neljavärviline «G».

Artikli foto
Foto: Google

Google’i teatel jõuab uuendus eri platvormidele lähiajal. Disainiloomise huvilistele lõi Google spetsiaalse veebilehe, kus uue logo sünnilugu lähemalt selgitab - vaata seda siit.

Vaata allolevast videost Google'i enda kirjedust logovahetuse kohta:

Märksõnad

Tagasi üles