Google hakkab San Franciscos ning ühes seni veel nimetamata USA linnas testima käesoleval aastal toidukaupade kojuvedamisteenust, kirjutab Bloomberg.
Google hakkab klientidele toidukaupu koju vedama
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sellega laiendab Google oma 2013. aastal turule tulnud Google Express teenust, mille abil on mitmete USA suurlinnade elanikel võimalik koju tellida erinevaid kohalike poodide veebipoodides müüdavaid kaupu, kaasaarvatud kuivaineid.
Ettevõte hakkab koostööd tegema mitmete suurte kettide nagu Whole Foods Market ja Costco, et vältida enda hiigelladude rajamist.
Samal turul tegutsevad aga juba mitmed suured tegijad, tuntumad neist Instacart, FreshDirect ja AmazonFresh, samuti on sarnase teenuse pakkumist kaalunud transpordijagamisettevõtted nagu Uber ja Gett.
Veebipõhise toidukaupade müügi turu suuruseks hinnatakse USAs 10,9 miljardit dollarit ning järgneva nelja aasta jooksul peaks see näitama keskeltläbi kümneprotsendist kasvu.