Veebipõhine «märkmetahvel» Pinterest teatas, et keskkonna igakuiste aktiivsete kasutajate arv ületas 100 miljoni piiri, kirjutab Wall Street Journal.
Pinterestil on juba 100 miljonit aktiivset kasutajat
Tegu on esimese korraga, millal kevadel investorite poolt 11 miljardile dollarile hinnatud idufirma on avalikult kasutajanumbreid jaganud. Kui võrrelda teiste suurte sotsiaalmeediaettevõtetega, jääb Pinterest neile siiski veel selgelt alla. Keskkonna kasutajate arv on vaid kolmandik Twitteri kasutajabaasi suurusest ning vaid üks viieteistkümnendik Facebooki samast näitajast.
Viie aasta vanune ettevõte on viimasel ajal keskendunud ülemaailmsele laienemisele ning reklaamiärile hoo sisse lükkamisele. Märkimisväärset käivet hakkas firma tootma alles käesoleval aasta ning raha loodetakse teenida toodete otsingumootorina.
Pinteresti keskkonnas on kasutajatel võimalik endale meeldivaid pilte salvestada ning neid temaatika järgi «märkmetahvlitele» paigutada - luues näiteks eraldi sügisrõivaste või retseptide kategooriad. Viie aastaga on ettevõtte pildikataloog kasvanud rohkem kui 50 miljardi nimetuseni. Pinteresti teatel ei surfa 70 protsenti kasutajatest lihtsalt piltide vahel ringi, vaid ka salvestavad neid oma tahvlitele või klikivad nende peale, et neist rohkem teada saada.
Hiljuti lisas ettevõte keskkonda ka maksenupu, mille abil on kasutajatel võimalik neid huvitavaid kaupu keskkonnast lahkumata otse tootjatelt osta.