Jutt käib Kentmanni tänava alguses tegutsevast Sakala Hambaravist, mille töötajad jõudsid möödunud aastal endagi jaoks üllatava avastuseni, et hambaravi ja meditsiin tervikuna on pea ainus valdkond nii Eestis kui tegelikult kogu maailmas, kuhu nutilahendused pole millegipärast jõudnud.
«Vaatasime Eestis ringi ja ei leidnud ka konkurentide seas kedagi, kelle juures saaks kasvõi nutirakenduse abil vabasid aegu vaadata ja neist endale sobiv broneerida. Ka USA-s märkasime vaid mõnda rakendust, mille funktsionaalsuse tipptasemeks oli arsti kontaktandmete vaatamine,» ütles kliiniku tegevjuht Hendrik Kiige Postimehele.
Nii võttis Kiige möödunud aastal ette hunniku pabereid, visandas neile oma nägemuse rakenduse funktsioonide ja vaadete kohta ning leidis koostööpartneri, kellega arendustöö ette võeti. Tulemuseks on rakendus nimega Hambaraviäpp, kus patsiendid saavad endale ise aegu broneerida, millesse on sisseehitatud meeldetuletused ja palju muud.
«Klient saab kasutada äppi selleks, et pääseda oma arsti jutule kiiremini kui teisi kanaleid kasutades. Kui hammas hakkab valutama seenemetsas – mida sa teed? Selle asemel, et hakata otsima numbreid, polikliinikuid läbi helistama ja avastama, et lähim aeg on kahe kuu pärast, pakume meie selgelt paremat lahendust – ootelisti,» rääkis Kiige veel ühest rakenduse põhifunktsionaalsusest.
Selle sisuks on võimalus panna end iga kliiniku arsti juurde online-ootejärjekorda: kohe, kui soovitud arsti juures vabaneb näiteks kellegi ülesütlemise tõttu raviaeg, annab äpp sellest patsiendile kohe märku ja pakub võimalust see aeg endale broneerida.