Sotsiaalvõrgustiku Facebook omanduses olev fotorakendus Instagram teatas, et selle igakuiste aktiivsete kasutajate arv ületas 400 miljoni piiri, kirjutab Reuters.
Instagram on Twitterist populaarsem
Fotojagamisrakendus on viimase kolme aasta jooksul kasvanud palju kiiremini kui selle konkurendid sotsiaalmeedia turul nagu Twitter ning Snapchat.
Võrdluseks - mikroblogivõrgustiku Twitter igakuiste kasutajate arv küündis teise kvartali seisuga ainult 304 miljonini.
Rohkem kui 75 protsenti Instagrami kasutajatest asuvad väljaspool USAd, seejuures elavad rohkem kui pooled 100 miljonist viimati liitunud kasutajast Euroopas ja Aasias. Kõige kiiremini kasvavateks turgudeks on Brasiilia, Jaapan ja Indoneesia.
Facebook ostis Instagrami 2012. aastal 1 miljardi dollari eest, kuid ei ole seni eriliselt keskendunud rakenduse rahateenimisvõimaluste realiseerimisele. Selle reklaamiplatvormi ülemaailmseks muutmisest teatati alles paar nädalat tagasi. Uuringufirma eMarketer hinnangul peaks rakenduse reklaamikäive ulatuma kahe aasta pärast juba 2,8 miljardi dollarini.
Facebooki omanduses on mitmed maailma populaarseimad sotsiaalmeediarakendused - näiteks 900 miljoni kasutajaga WhatsApp ning ettevõtte enda Messengeri platvorm, millel on 700 miljonit kasutajat.