Paavst Franciscuse USA turnee järellainetuses leiab taaskord tõestust tootepaigutuse võim – nii Washingtonis, New Yorgis kui ka Philadelphias külalise istumise all olnud Fiat 500L äratab jänkides ootamatult elavat huvi.
Rooma paavst pööras paljud Fiati-usku
«Me upume telefonikõnedesse,» ütles Bloomberg Businessile Fiat Chrysleri brändijuht Kathy Finn. «Kliendid helistavad ega jõua ära imestada, kui ruumikas on see auto. Ja nad küsivad justnimelt selle konkreetse mudeli kohta.»
Fiati müük on Ühendriikides olnud nigel. Augustiga lõppenud aastal müüdi mudelit 500L tühised 6695 tükki – 19-protsendiline kukkumine, mis oli hullem Fiati kolme mudeli keskmisest 12-protsendilisest allakäigust.
«Fakt, et Vatikan valis Fiat 550 Li, räägib brändi kohta köiteid,» kiitis Manhattanil Fiate müüv Patrick Monninger. «Ma usun, et kuude võrdluses läheb müük nüüd ülesmäge.»
Auto-ostu veebilehel Kelley Blue Book on otsingusõnad «Fiat» ja«500L» viimaste päevadega sooritanud 50-protsendilise tõusu, ütles pressiesindaja. Ta kardab samas, et autoostjate lühikese mälu tõttu võib paavsti mõju olla üürike.
Roomas sõidutatakse tagasihoidlikkusega kuulsust koguvat Franciscust Ford Focuses.