Tegemist on väga kummalise ja teretulnud nišitelefoniga. Kunagi ammustel aegadel, kui maal peal kõndisid veel dinosaurused ja nuputelefonid, üritasid nii Nokia (Xpressmusic) kui Sony Ericsson (Walkman) oma muusikatelefonide seeriat arendada. Geneeriliste androiditelefonide ajastul püüavad kõik tootjad kuidagi eristuda, kuid enamasti jäävad kõik need kumerad ekraanid ja nahast korpused vaid viguriteks, mis kasutuskogemusele eriti juurde ei anna.
Marshalli Londonil pole kuulsa kitarrivõimendifirmaga peale logo suurt mitte midagi ühist. Seda nime litsentseerib Rootsi moefirma Zound Industries. Samas on nad Londoni juures mõned asjad päris õigesti teinud.
Kummise kattega Marshall tundub käes üsna pommikindel, mis siis, et tagapaneel eemaldades päris vedelaks osutub. Isast välimust rõhutavad messingist krutitav helinupp (tegelikult on see ikkagi digitaalne, mitte analoogregulaator), spetsiaalne muusikapleieri juhtimiseks mõeldud M-nupp, muljetavaldavad stereokõlarid esipaneelil ning kaks klapiväljundit, mille nivood saab eraldi reguleerida. Mõnus ja veenev käes hoida.
Vaid 4,7-tollise ekraaniga telefoni kohta tundub Marshall kobakas, seda enam, et ekraani raam on tänapäeva standardite jaoks üsna lai. Kuid selle riista põhivõlu polegi silmaga nähtav.
Ja nüüd… [ümise siia juurde oma lemmik-kitarririffi] Marshall on eeskätt ja ainult muusikatelefon. Heli eest hoolitseb Wolfson WM8281 kiip. Kui olete varem kuulnud firmamärgist Wolfson, siis kujutate ette, mida oodata. Ma ei ole nii võimast ja täidlast heli kuulnud ühestki mobiilsest seadmest pärast seda, kui mu viimane Cowoni meediapleier otsad andis. Siinkohal sobib tsiteerida tegelast Pelevini raamatust «Generatsioon P»: «Mulle meeldib, kui elul on suured tissid.» Või legendaarset Spinal Tapi: «This one goes to eleven!»