Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Google´i otsingumootorit kasutatakse rohkem nutitelefonides kui arvutites

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Google'i logo ettevõtte Prantsusmaa kontori vaibal
Google'i logo ettevõtte Prantsusmaa kontori vaibal Foto: JACQUES BRINON/AP

Google´i katusettevõtte Alphabet otsingumootori üksuse juht Amit Singhal ütles tehnoloogiakonverentsil ReCode, et alates käesoleva aasta suvest on maailma populaarseimat otsingumootorit Google kasutatud rohkem nutitelefonide kui personaalarvutite vahendusel.

Seejuures rõhutas ta, et arvestusest on välja jäetud tahvelarvutite vahendusel tehtud päringud.

Mobiilse interneti võidukäik on mõjutanud ka Google´i tuumikäri, mis seisneb otsingumootorisse sisestatud märksõnade järgi reklaamide kuvamises. Singhali sõnul nõuavad uued seadmed, telefonidest ja tahvelarvutitest kuni autode juhtimissüsteemide ja kantavate nutiseadmeteni uusi viise, kuidas internetiotsinguid vahendada ja sellega raha teenida.

Google´i vahendusel tehakse maailmas igakuiselt üle 100 miljardi internetiotsingu. Ettevõtte teatel ületab mobiilide vahendusel tehtud otsingute arv PC vahendusel tehtavate otsingute arvu juba kümnel suurel turul, näiteks ka USAs ja Jaapanis.

Tagasi üles