Hiina riikliku uudisteagentuuri Xinhua uuringu järgi on Hiina internetipoodides müüdavatest kaupadest 41 protsenti tuntud kaubamärkide võltsingud või on tegu lihtsalt ebakvaliteetsete toodetega, kirjutab Raport.
Uuring: 40 protsenti Hiina veebimüügist moodustavad võltsingud või ebakvaliteetsed kaubad
Esmaspäeval Hiina valitsusele esitatud raporti järgi olid mullu vaid 59 protsenti eelmisel aastal Hiina ettevõtete poolt veebis müüdud kaupadest ehtsad või üldiste kvaliteedinormidega vastavuses.
Riigis suures mastaabis toimuv tuntud kaubamärkide võltsingute tootmine on pikka aega tekitanud peavalu globaalsetele brändidele nagu luksuskaupade tootja LVMH või ka alles hiljuti kohalikule turule jõudnud Apple.
Ka tuntud Hiina e-äri hiiglase Alibaba ostuplatvormid on sattunud võltsingute müümise tõttu tugeva kriitika alla ning ettevõte teeb hetkel tugevat lobitööd, et jääda välja USA poolt koostatavast e-äride mustast nimekirjast.
Hiina internetimüük kasvas mullu 40 protsenti 441 miljardi dollarini, samal ajal kasvas klientide ametlike kaebuste arv 356,6 protsenti 77 800ni.