Traditsioonilise videomängutööstuse suurnimi Activision Blizzard teatas, et ostab 5,9 miljardi dollari eest populaarse mängurakenduste tootja King Digital Entertainmenti, kirjutab Reuters.
Candy Crushi loonud ettevõte ostetakse 5,9 miljardi dollari eest
Activisioni pressiteate järgi saab ettevõttest peale King Digital Entertainmenti ostu globaalne liider mobiili-, konsooli ning arvutiplatvormidele interaktiivse meelelahutuse pakkumise vallas.
Ettevõtte tegevjuhi Bobby Kotick rääkis Reutersile, et Kingi ostmine aitab laiendada selle mängude kasutajaskonda, lisades, et hetkel on 60 protsenti Kingi mängude kasutajatest naissoost ning nende mängimiseks on vaja ainult nutitelefoni.
«Tegu on nii suure haardega. Meie jaoks on see suurepärane võimalus, et luua uutele kasutajaskondadele mõjukat sisu,» ütles ta.
Traditsioonilised videomängude tootjad on liikumas füüsilisest müügist digitaalsesse müüki, kuna üha suurem osa tarbijaid eelistavad videomänge tarbida arvutite ja konsoolide asemel nutitelefonide ja tahvelarvutite vahendusel.
Activisioni hinnangul peaks mobiilimängude turu suurus ületama tänavu 36 miljardi dollari piiri.