Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Facebook haarab televisioonilt üha rohkem reklaamiraha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Facebooki logo.
Facebooki logo. Foto: Scanbook

Maailma populaarseim sotsiaalvõrgustik Facebook üritab videoreklaamiostjaid meelitada traditsioonilisest televisioonist enda keskkonda, kirjutab Reuters.

300 miljardi dollari suuruse turuväärtusega ettevõte teatas kolmapäeval oodatust parematest kvartalitulemustest. Lisaks käibe-, kasumi ja kasutajate kasvule avalikustati aga veel üks näitaja, mis peaks tekitama traditsioonilise televisioonitööstuse juhtidele parajal määral muret ja peavalu.

Nimelt kasvas Facebooki keskkonnas videovaatamiste arv aastaga kaheksa korda ehk mulluselt  miljardilt vaatamiselt päevas kaheksa miljardini eelmise kvartali lõpus.

Reutersi hinnangul on videole panustamine ettevõttele lähiajal kindlasti üks suurimaid võimalusi oma käibe kasvatamiseks ning analüütikute sõnul ongi ettevõte sihikule võtnud need reklaamidollarid, mis hetkel panustatakse telereklaamidesse.

Erilise löögi alla satuvad kaabeltelevisiooniettevõtted, mis lisaks Facebookile peavad muretsema ka videostriimimisteenuste nagu Netflix ja Hulu populaarsuse kasvu tõttu.

«Me usume, et Facebook on heal positsioonil, et haarata endale üha suurem osa telereklaamirahadest, kuna turg liigub andmepõhiste, täpselt suunatud videoreklaamikampaaniate suunas,» kommenteeris Jefferiesi analüütik Brian Pitz.

Tema hinnangul peaks ainuüksi USAs kasvama veebipõhise videoreklaami turg 2017. aastaks 17 miljardile dollarile.

Tagasi üles