Kriisis Volkswagen peab küll pingutama püksirihma, kuid kuna Veyron on välja müüdud, tuleb veeretada rahva ette uus Bugatti.
Volkswagen sünnitab tormi trotsides uue Bugatti
Nagu väitis pressiteate vahendusel Bugatti müügijuht Stefan Brungs, on huvi nende järgmise superauto vastu «fenomenaalne».
Bugatti pressiesindaja kinnitas Bloomberg Businessile, et uut autot on valitud klientidele juba isegi näidatud ning peatselt ilmub ta ka tavainimeste vaatevälja.
Kasumlikkusega kiiskav ja kiire Veyron silma ei paistnud. Kuigi seda kaheistmelist sportlikku sõiduriista müügi hinnaga keskmiselt 2,3 miljonit eurot tükk, olid kulda, titaani ja portselani sisaldava auto arendus- ja tootmiskulud niivõrd krõbedad, et Stanford C. Bernsteini analüütikute hinnangul kaotas Volkswagen iga müüdud Veyroni pealt (kokku 450) umbes 4,6 miljonit eurot.
Bugatti Veyron võib kulgeda kiiremini kui 400 kilomeetrit tunnis ning on piisavalt peen külastamaks ooperietendusi (hiljaks ei tohiks jääda – toim). Viimane eksemplar leidis ostja tänavu veebruaris.