Hiina päritolu nutiseadmete tootja Xiaomi müüs eile kohalikul turul «vallaliste päeva» nime kandva kaubanduspüha jooksul 188 miljoni dollari eest tooteid, kirjutab Digital Trends.
Xiaomi tegi ühe päevaga 188 miljoni dollarilise käibe
Xiaomi oli eilseks suurmüügiks aegsasti valmistunud, olles novembri alguses alustanud ulatusliku allahindlusi tutvustava turunduskampaaniaga. Erihindadega pandi müüki erinevad nutitelefonid, tahvelarvutid, nutikellad ning lisaseadmed.
Korralik ettevalmistus tasus end ära - juba esimese 12 minutiga oli ettevõte teinud 16 miljonit dollarit käivet, 25 minutiga oli ületatud 31 miljoni dollari piir ning esimese müügitunni kukkumise ajal oli kaubaks läinud 61 miljoni dollari eest tooteid.
Iga aasta 11. novembril peetav nn «vallaliste päev» on Hiinas USA nn «musta reedega» populaarsuselt võrreldav kaubanduspüha - näiteks müüs Hiina e-kaubandusgigant Alibaba eile juba 12 tunniga enam kui 9,3 miljardi dollari ehk umbes 8,6 miljardi euro eest kaupu ja teenuseid.
Uuringufirma IDC andmetel on Xiaomi maailma suuruselt viies nutitelefonitootja, omades globaalsest turust ligikaudu 5 protsenti.