Kantavate nutiseadmete turu pioneer Jawbone on hädas

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jawbone näeb välja kui käevõru, kuid aitab tervisel silma peal hoida.
Jawbone näeb välja kui käevõru, kuid aitab tervisel silma peal hoida. Foto: Erakogu

Tarbeelektroonika tootja Jawbone teatas, et koondab 15 protsenti oma töötajatest ning sulgeb ettevõtte New Yorgi kontori, kirjutab Wall Street Journal.

San Franciscos baseeruva Jawbone´i koondamislaine puudutas nii sulgemisele läinud New Yorgi kontorit, kui ka California ja Pittsburghi kontoreid.

Jawbone´i tuntakse peamiselt juhtmevabade kõlarite ja sportlike nutikäevõrude tootjana. Viimastel aastatel on aga konkurents kantavate nutiseadmete turul muutunud üha tihedamaks ning rivaalid nagu Apple ja FitBit on Jawbone´i selgelt seljataha jätnud.

Uuringufirma IDC andmetel müüs Jawbone teises kvartalis umbes 500 000 kantavat nutiseadet, samal ajal suutis Apple ostjad leida umbes 3,6 miljonile Apple Watch nutikellale ning FitBit lausa 4,4 miljonile seadmele.

Paar aastat tagasi hoo sisse saanud kantavate nutiseadmete turg on analüütikute hinnangul jõudnud konsolideerumise faasi. Eelmisel nädalal ostis käekellade tootja Fossil ühe turuosalise Misfit Inc 260 miljoni dollari eest, mullu omandas Intel avalikustamata summa eest Basis Science´i.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles