2015. aasta kolmanda kvartali seisuga kasutab Elioni nutiTV’d kokku üle 171 000 kliendi, mida on pea 5000 kliendi võrra enam kui aasta alguses. Seejuures on Elion suutnud aasta algusega võrreldes suurematest teleteenuse pakkujatest ainsana oma kliendiarvu kasvatada – nii Starmani kui STV kliendinumber on samal perioodil ligi tuhande võrra vähenenud.
Juulist septembrini läbi viidud TeliaSonera Ad Tracker uuringu kohaselt on Elion Eesti inimeste lemmik TV- ja internetiteenuse pakkuja. TNS Emor viis uuringu läbi 1142 inimese seas CAWI metoodikat kasutades ning uuringus osalesid 15–60aastased Eesti elanikud.
"Soovitame ka kõigil praegustel klientidel liikuda uuema versiooni peale, kuna see on kiirem, kaasaegsem ja pakub rikkalikumat sisuelamust."
Osalejatelt uuriti, kui tõenäoliselt valiksid nad endale konkreetse interneti-, TV- ja lauatelefoniteenuse pakkuja. Eelistatuimaks valikuks osutus Elion (63%), järgnesid EMT (48%), Starman (40%) ja Elisa (34%). Samuti paluti hinnata sideteenuste brändide meeldivust 7 palli skaalal. Ka siin saavutas esikoha Elion keskmise hindega 5,0. Järgnesid Starman (4,1), Viasat (3,5) ja STV (3,4).
Elion tutvustas oma nutiTV-d Eestis esmakordselt 2005. aastal ning teenus ise jõudis esimeste klientideni 2006. aasta aprillis. Kuna järgnevatel aastatel arenes edasi tehnoloogia ning muutusid ka inimeste eelistused TV-teenuste kasutamisel, toodi 2013. aastal turule kaasaegsem versioon ehk uus nutiTV. Hetkel on uue nutiTV kasutajaid isegi natuke rohkem kui vana versiooni kasutajaid.
Kuna vana platvorm on tänaseks tehnoloogiliselt aegunud, panustab Eesti Telekom peamiselt uue nutiTV arendamisse. "See on ka põhjus, miks pakume kõigile uutele klientidele vaid uut nutiTV-d ning soovitame ka kõigil praegustel klientidel liikuda uuema versiooni peale, kuna see on kiirem, kaasaegsem ja pakub rikkalikumat sisuelamust," selgitab Eesti Telekomi televisiooni valdkonnajuht Karl Anton.