Volvo eemaldab homme katte uuelt sedaanilt S90, mis sööstab seejärel lahingusse selliste vastastega nagu Audi A6 ja 5. seeria BMW.
Homme saab Volvost lõpuks ometi tõeline luksusauto
Rootslaste eesmärk ei ole midagi vähemat kui murda sisse pisikesse luksautode klubisse – ilma eelarvet lõhki ajamata, kirjutab Wall Street Journal.
Värske S90 headuse taga on uued tehased ning sakslasest disainer Thomas Ingenlath – mees, kes on vorminud kauneid keresid nii Audidele kui ka teistele Volkswageni talli brändidele.
Samas ei ole hiinlaste Geelyle kuuluv Volvo sama rikas kui konkurendid Saksamaalt ning tunnistab ausalt, et kroone loetakse hoolikalt.
Peamine eelarveline järeleandmine peitub kapoti all: S90 ei paku ei kuue- ega kaheksa-silindrilist mootorit, vaid piirdub neljaga nagu teistegi mudelite puhul.
Kuigi hobujõudude seis pole paha, kardetakse peakorteris siiski, et mõned silindrilugejad võivad ostu sooritamata jätta. «Kes väga [silindreid] soovivad, neist me jääme ilma,» ennustas hiljutises intervjuus Volvo turundusjuht Alain Visser, kes läks äsja tööle Geelysse.