Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Suhtlus.ee tasuta keskkond ületas 100 000 kasutaja maagilise piiri

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
E-mailid, kõnelogid, kontaktid - kõik ühes kohas ja tasuta.
E-mailid, kõnelogid, kontaktid - kõik ühes kohas ja tasuta. Foto: suhtlus.ee

Suhtlus.ee on Eesti Telekomi loodud keskkond, mis võimaldab hoida oma meilisuhtlust, sõnumi- ja kõnelogi ning äritegevuseks vajalikke faile ja dokumente ühes kohas, kirjutab tehnoloogiaportaal Digitark. Suhtlus.ee on nii eesti, inglise kui ka vene keeles ning selle kasutamine on tasuta.

Suhtlus.ee üheks oluliseks eeliseks on asjaolu, et kasutajate andmeid hoitakse Eesti Telekomi hästi turvatud serverites, kus säilitatakse teiste seas ka näiteks kohalike pankade andmeid. Suhtlus on turul alates 2014. aasta aprillist, kirjutab Digitark.

"Keskkonda on pidevalt arendatud ja lisatud uut funktsionaalsust ning kasutajad on seda märganud ja hindama hakanud," sõnas Suhtluse valdkonna juht Martin Kalling. "Selle tõestuseks on igakuiselt kasvav aktiivsete kasutajate arv, mis detsembri alguses ületas 100 000 piiri. Sama kiirelt nagu kasvab kasutajate arv, täiustub ja areneb ka Suhtlus.ee keskkond."

Kogu suhtlus ühes kohas

Suhtlus.ee keskkonda saab koondada nii isikliku kui ka ärilise kirjavahetuse, üle võib tuua kõik olemasolevad meiliaadressid, nii et kogu kirjavahetust on võimalik näha ühest kohast.

EMT või Diili lepingulised kliendid võivad siduda Suhtluse kontoga ka oma mobiilinumbri, mis annab võimaluse salvestada kõnede ja SMS-ide ajalugu. Lisaks saab keskkonna kaudu kõnesid algatada ning sõnumeid saata, sh mass-SMS-e (nt müügipakkumisi).

Kliendisuhtluse võimalused

Elioni Kodulehe majutuse klientidele on keskkonnas mitmeid lisavõimalusi. Näiteks saab luua ettevõttesisese kliendibaasi, mida on võimalik kasutada ja täiendada kõigil töötajatel. Igast kliendibaasiga seotud toimingust (kõnest, e-kirjast) jääb maha suhtluslogi.

Suhtluslogisse ja kliendi kontaktide juurde saab lisada märkmeid,näiteks selle kohta, milliseid tooteid või teenuseid on kliendile pakutud või millal on saadetud hinnapakkumisi. Infot näevad ka teised kolleegid.

Suhtlus Pilv ehk virtuaalne kõvaketas

Failide salvestamiseks ja jagamiseks on loodud spetsiaalne rakendus Suhtlus Pilv. Selle kaudu saab kasutada virtuaalset kõvaketast, kuhu pääseb ligi igal ajal ja igal pool ning eri seadmetega. Suhtlus Pilve kaudu on võimalik näha ja jagada väga suuri faile (nt kujundusfaile, videoid) – ka neid, mida meiliga pole võimalik edastada.

Samuti on olemas varundamise võimalus. Kui ettevõttel on dokumente, mis vajaksid kindlasti duplikaati, siis saab neid Pilve varundada automaatse varundussüsteemiga. Kõik Suhtlus.ee kasutajad saavad pilveteenuse mahtu tarbida 2GB ulatuses tasuta. Soovi korral on võimalik suuremaid mahupakette nii endale kui töötajatele juurde osta.

  • 100GB maksab 1,94 eurot
  • 500GB maksab 6,95 eurot kuus (koos käibemaksuga).

Suhtlus Pilve mugavamaks kasutamiseks soovitame tõmmata arvutisse või nutiseadmesse rakendus, mille arvuti kasutaja leiab Suhtlus.ee lehelt ja nutiseadmete kasutaja App Store’ist või Google Playst nimega Suhtlus Pilv.

Kui liitud Suhtlus Pilve teenusega enne 15. jaanuarit 2016, saad 500 GB mahtu liitumiskuul + 3 kuud tasuta (tavahind 6.95 €/kuu)

Tagasi üles