Sotsiaalvõrgustiku Facebook sõnumirakendusel Facebook Messenger on juba 800 miljonit igakuist kasutajat, kirjutab Reuters uuringufirma Nielsen andmetele toetudes.
Facebooki sõnumirakendusel on juba 800 miljonit kasutajat
See tähendab, et Messengeril, mille Facebook lõi eraldiseisva rakendusena üle-eelmisel aastal, on rohkem igakuiseid kasutajaid kui konkurentidel Snapchatil ja Viberil. Esikohal on siiski veel 900 miljoni kasutajaga WhatsApp, kuid ka see rakendus on Facebooki omanduses.
«Üks olulisemaid asju, mida me peame sellel aastal ette võtma, on muuta mõttelaadi, et Messenger on mõeldud ainult Facebooki sõpradega suhtlemiseks,» rääkis Reutersile antud telefoniintervjuus rakenduse vastutav juht David Marcus.
1,55 miljardi kasutajaga Facebook plaanib hakata lähiajal Messengeri reklaami müüma, kuid ettevõte ei ole veel avalikustanud, kuidas reklaamipaigutus täpselt välja nägema hakkab.
Sõnumirakendusele on viimastel kuudel lisatud mitmeid uusi võimalusi, näiteks saab selle kasutajaks hakata ka ilma sotsiaalvõrgustikus kontot omamata, teha makseid, videokõnesid ning suhelda otse Facebookis esindatud ettevõtetega.
Detsembris teatas sotsiaalvõrgustik, et teeb koostööd transpordivahendusrakendusega Uber, võimaldades tulevikus kasutajatel läbi Messengeri transporti tellida.