Corsaga toimub alati midagi. Aastal 2010 muutus mudeli sisemus täielikult – auto sai uue veermiku ja uue roolisüsteemi ning ka mootorivalik uuenes. Alates 2011. aasta jaanuarist saab Opeli edukas väikeauto endale uue ülikonna, teatas tootja.
Esimesed fotod – Opel Corsa uus välimus
Corsa jõuallikate valikusse lisandub uus 1,3-liitrine CDTI ecoFLEXi mootor, mille võimsus on 95 hobujõudu ja mille juurde kuulub standardvarustusena seiskamis- ja käivitussüsteem.
Kolmeukseline versioon tarvitab kõigest 3,5 liitrit diiselkütust 100 kilomeetri kohta ja CO2 heitkogus on ainult 94 grammi kilomeetrile.
Maailmaga aitab ühendust hoida uus info- ja meelelahutussüsteem seitsme 4x20 W kõlariga. Mitmekülgne süsteem, mis jõuab Corsa varustusse esmakordselt, kannab nime Touch & Connect.
Seadmel on 5-tolline värviline puuteekraan, kõik navigatsioonivõimalused koos 28 riigi kaartidega, Bluetoothi funktsioon, iPodi ühendus ja USB-pesa.
Uus viimistlus ja moekad värvid torkavad silma nii autos sees kui ka väljas. Lisaks tänapäevasele söevärvi salongiviimistlusele saab valida ka väljendusrikkama oranži (Tabasco Orange) või sinaka (Steel Blue) interjööri.
Uue kujundusega ülemine ja alumine mootorivõre rõhutavad uue Corsa sportlikkust. Alumine võre on muutunud laiemaks ja kõrgemaks ning teeb sõiduki visuaalselt laiemaks.
Lisaks selgub lähemal vaatlusel, et põhjaliku muudatuse on läbi teinud ka mootorivõre ehitus: nimelt on praeguste horisontaalsete varbade asemel kasutusele võetud võre. Selle tulemusena jätab sõiduk tänaval dünaamilisema mulje.
Corsa perekond jätkab sportlike erimudelite seeria arendamist, mis kannab nime Color Line. Väga edukas mudel Color Edition, millel on musta värvi katus, säravmustad 17-tollised valuveljed, eredad kerevärvid ja hulgaliselt lisasid, moodustab juba praegu Saksamaal ligikaudu 20 protsenti Corsa läbimüügist.
Noortele tarbijatele, kes soovivad oma Corsa võimalikult isikupäraseks muuta, on mõeldud uus Linea pakett. Selle paketi puhul jooksevad üle kogu Corsa kere kaks laia valget või musta triipu. Küljepeeglite ja 17-tolliste velgede värv sõltub triipude värvist.
Corsa perekonna võimsaimaks liikmeks on endiselt 192 hobujõuline (141 kW) OPC versioon. Nagu ülejäänud Corsad, nii on ka see saanud uue kujunduse – erilist märkimist väärivad uued esituled ja uus mootorivõre.
Corsa ostjal on valida kahe keretüübi vahel: kupeed meenutav kolmeukseline variant ja pereautoks sobilik viieukseline mudel.
Seiskamis- ja käivitussüsteemi tööpõhimõte on lihtne: mootor, mis ei tööta, ei saa kütust kulutada. Kui juht foori ees oodates käigu välja võtab ja siduripedaali vabastab, siis tühikäigul tiksumise asemel mootor seiskub.
Kui fooris süttib roheline tuli, piisab mootori taaskäivitamiseks siduri allavajutamisest. Seejärel pange sisse esimene käik ja hakake liikuma nagu tavaliselt.