Vaata! Piret Mürk-Dubout intervjuu Digitargale: Telia tulekuga avanesid mitmed uued teenuste arenguvõimalused

, Digitarga toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telia Eesti erakliendi- ja turundusüksuse direktori Piret Mürk-Dubout' sõnul võidab EMT ja Elioni ühinemisest Teliaks just klient.
Telia Eesti erakliendi- ja turundusüksuse direktori Piret Mürk-Dubout' sõnul võidab EMT ja Elioni ühinemisest Teliaks just klient. Foto: Digitark

Telia Eesti erakliendi- ja turundusüksuse direktor Piret Mürk-Dubout andis kohe peale EMT ja Elioni brändide ühendamist Teliaks 20. jaanuaril 2016 täispika intervjuu tehnoloogiaportaalile Digitark, milles selgitas, kuidas tehnoloogiast sõltumatud kommunikatsiooniteenused arenevad klientidega koostöös ja kuidas pikalt planeeritud brändivahetus peab alati kaasa tooma sisulised muudatused, uued kasulikud pakkumised ning hüppe teenuste kvaliteedis ja paindlikkuses. 

"Me kõik selles kahes organisatsioonis – EMT-s ja Elionis – ootasime väga seda päeva," räägib Piret Mürk-Dubout usutluses Digitargale. "Me valmistusime selleks sisuliseks ühinemiseks kliendikommunikatsiooni ja klienditeeninduse mõttes päris pikalt ette."

Mürk-Dubout sõnul muutus 20. jaanuaril see, et kliendi jaoks on olemas nüüd üks number ja üks e-maili aadress, kuidas ettevõtteni jõuda. "Telia nime turule toomisega suudame me ka käituda ühe organisatsioonina ja kliendi jaoks läheb elu tunduvalt lihtsamaks," kinnitas Telia erakliendi üksuse juht Mürk-Dubout Digitragale.

Kliendi jaoks läheb elu tunduvalt lihtsamaks.

"Me saame täna rääkida [Telia näol] ainsast telekommunikatsiooni ja infotehnoloogia ettevõttest Eestis, kelle jaoks ei ole tänapäeva tehnoloogilise arengu mõistes enam piiranguid."

Vaata täispikka intervjuud Digitarga saatest:

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles