Seadusest ja Elioni standardsetest lepingutingimustest lähtuvalt on Elionil reeglina kohustus kõrvaldada rikked ilmnemisele järgneva tööpäeva õhtuks. Et novembri rike kestis aga vaid poolteist tundi, ei kavatse Elion mingit tasaarveldust klientidele teha, teatas firma.
Elionilt rikke tõttu tasaarveldust loota pole
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nii tsiteeris Elioni kommunikatsioonijuht Lilian Nõlvak elektroonilise side seadust, mille kohaselt peab klientide arveid väiksemaks tegema vaid siis, kui tekib viivitus ja riket ei saa eeltoodud tähtaja vältel likvideerida.
Lisaks on Elionil mõnede klientidega sõlmitud ka eritingimustega lepingud (nn SLA lepingud), mis kohustavad Elioni kõrvaldama rikkeid kokku eeltooduga võrreldes lühema jooksul ja mõned neist lepingutest sisaldavad ka leppetrahve. «SLA lepingute arvu ei ole meil paraku võimalik avaldada, summadest rääkimata - need on konfidentsiaalsed,» ütles Nõlvak.