Saksamaa kontserni Daimler AG kuuluv autotootja Mercedes-Benz on viimased 35 kuud tunnistanud ainult kasvavaid müüginumbreid, kirjutab Car and Bike.
Mercedez-Benz näitab ülivõimast minekut
Jaanuaris müüs Mercedes-Benz üle maailma rekordilised 150 814 autot, mis tähistab ühtlasi aasta-aastases võrdluses 19,9 protsendi suurust kasvu. Seejuures tegid tugeva tulemuse ettevõtte kõik kolm võtmeregiooni - Euroopa, Aasia-Okeaania ja Põhja-Ameerika.
Vastupidiselt 2015. aasta jaanuarile paistis käesoleva aasta esimesel kuul eriti heade müüginäitajatega silma Hiina turg. Autode ühikuline müük kasvas maailma suurima elanikkonnaga riigis lausa 52 protsenti.
Premium-klassis oli Mercedes-Benz juhtpositsioonil ka USA, Inglismaa, Lõuna-Korea, Jaapani, Austraalia, Kanada, Taiwani, Šveitsi ja Portugali turul.
Müüginumbrite kasvu vedas linnamaasturite (SUV) segment, mille müük suurenes aasta-aastalt lausa 60 protsenti.
Kas veebruaris täitub kolmas järjestikune aasta, mil autotootja on suutnud igal kuul aasta-aastases võrdluses müüki kasvatada, selgub ilmselt märtsi alguses.