Google otsustas keelustada oma reklaamivõrgustikus enamuse bänneritest, mis on tehtud Addobe Flash töövahendeid kasutades.
Google bännib Flashis tehtud bännerid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Otsus jõustub alates 30. Juunist, mil võrgustikud AdWords ja DoubleClick ei võta vastu uusi Flashis tehtud bännereid. Jaanuarist 2017 Google selliseid reklaame enam veebis ei kuva. Alles jäetakse vaid mõnda kindlat tüüpi videobännerid, teatas BBC.
Google teatel on otsuse taga soov julgustada reklaamitegijaid kasutama reklaamide tegemisel avatud lähtekoodiga kodeerimise keelt HTML5, mis toimiv kõigis kaasaegsetes veebilehitsejates ja seadmetes.
Flash võeti kasutusele juba aastal 1996 ning oli siis oma animatsioonide ja interaktiivsusega veebimaailmas kõvaks sõnaks. Hiljem järgnesid probleemid turvalisusega ja seadmetelt jõudluse võtmisega.
Maailma suurim veebikaubamaja Amaozon keelas Flashis tehtud reklaamid juba augustis 2015.