Mati Saare sõnul on selline kõrvalejätmine kahetsusväärne, sest juhul, kui seaduseandja jõuab seisukohale ja ühiskond seda aktsepteerib, et reisjatevedu kuni 8-kohaliste sõidukitega ei olegi seotud suurte riskidega ning riigipoolset kontrolli on võimalik oluliselt vähendada, siis see on diskussiooni koht, milles taksosektor hea meelega osaleb.
«Kas kaotada tegevusluba ettevõtjale, sõidukikaardi nõue sõidukile, alates 1. aprillist jõustuv teenindajakaardi nõue sõidukiroolis olevale juhile, või lubada taksomeetrile lisaks mõõta vahemaid ning esitada kliendile arve ka nutiseadme abil - kõik need on valikud, mida taksosektor on valmis toetama,» märkis taksoettevõtte juht.
Kindlasti on tema sõnul aga ebaaus ettevõtjate suhtes ja riivab tugevasti ühiskonna õigustunnet, kui sama teenuse osutamisel on ühel turuosalisel riigipoolne kontroll ning kohustused, millega kaasnevad märkimisväärsed kulutused, teisel poolel on regulaatoriks aga erasektori esindaja ise ning tema ausõna.
«Taksoveo ja jagamisteenuse vahel on konkurentsisuhe, kuna mõlemad pakuvad analoogset tasulist reisjateveoteenust. Pole oluline, et üks pool pakub reisjatevedu taksodega ja teine teeb seda eraautodega, sest mõlema poole teenused on suunatud samale tarbijaskonnale,» ütles Saar.
Saare sõnul ootavad taksoettevõtted suure huvi, aga ka ärevusega, kuidas riik asub olukorda lahendama, sest probleemi külmutamine pikaks ajaks või kehtivast seadusandlusest lahtihaakimise katse tolereerimine pole kellegi huvides.