Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Facebook hakkab osas privaatsõnumites reklaame kuvama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Facebooki sõnumirakendusel on juba 800 miljonit kasutajat
Facebooki sõnumirakendusel on juba 800 miljonit kasutajat Foto: DADO RUVIC/REUTERS

Tehnoloogiaportaali Techcrunch kätte sattunud ettevõtte tulevikuplaane puudutava raporti kohaselt kavatseb Facebook hakata kasutajate ja ettevõtete vahelistes privaatsõnumites reklaame näitama.

Raporti kohaselt hakkavad sõnumirakenduses Messenger kuvatavad reklaamid erinema neist, mida näidatakse mujal Facebookis. Nimelt on organisatsioonidel ja äridel tulevikus võimalik hakata sõnumilõimes reklaame kuvama nendega varem sõnumi teel ühendust võtnud tavakasutajatele. Osa plaanist on uut tüüpi personaliseeritud veebiaadress, mida ärid ja organisatsioonid saavad jagada ning mis viib kasutaja lehega uuele sõnumilõimele.

Lisaks sellele, et uus lahendus teeks ettevõtetele Facebookis suhtluse palju lihtsamaks, võiks Techcrunchi hinnangul vastavad veebiaadressid aidata kaasa Messengeri kasutamisele uudse klienditeenindusplatvormina.

Raporti kohaselt peaks sotsiaalvõrgustik hakkama uut teenust testima käesoleva aasta teises kvartalis. Facebook ei soovinud Techcrunchile  antud teemat kommenteerida.

Tagasi üles