Päevatoimetaja:
Kaido Einama

SEB peatas Pocopayle pangalingiteenuse pakkumise

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: BNS
Copy
Pocopay kontaktivaba deebetkaart ja mobiilirakendus näitavad teed panganduse tulevikku
Pocopay kontaktivaba deebetkaart ja mobiilirakendus näitavad teed panganduse tulevikku Foto: Pocopay

SEB pank peatas kolmapäeva hommikul Pocopayle osutatava pangalingi teenuse, viidates sisemiste protsesside puudumisele.

SEB Eesti keeras kolmapäeva hommikul pangalingi kinni, sest neil puuduvad sisemised protsessid sellise teenuse pakkumiseks, ütles Pocopay kaasasutaja Linnar Viik BNS-ile. Ju siis on neil mingi pühadejärgne segadus, kuna varasemalt on nad Pocopayle pangalingi teenust pakkunud.

Viiki sõnul peaks tõenäoliselt pank lähiajal teenuse pakkumise taastama ja ettevõtted on omavahel kontaktis probleemi lahendamiseks. SEB pakub pangalingi teenust teistele Pocopayga sarnastele klientidele, rääkis Viik ja lisas, et teiste pankade pangalingid on jätkuvalt töökorras.

Pangalingi teenus võimaldab inimestel teha interneti kaudu makseid, kinnitades makse inimese oma kodupanga internetipanga kaudu.

Pocopayl on finantsinspektsiooni poolt välja antud makseasutusena tegutsemise litsents ja samuti koostöölepe maksekaardivõrgustikuga Mastercard. Ettevõte pakub klientidele 2,9 euro suuruse kuutasu eest igapäevapanganduse teenuseid, kuhu kuuluvad tasuta ülekanded euroala piires, ka kontaktivabalt toimiv maksekaart ja telefoniäpp. Sularaha väljavõtmine maksab makseasutuse klientidele euroalas 1,2 eurot, mujal maailmas lisandub sellele 2,5 protsenti välja võetud summast.

Tagasi üles