Selleks, et broneerida alles järgmisel aastal tootmisesse jõudev Model 3, tuli huvilistel maksta Teslale 1000 dollari suurune tagastatav deposiit. Lihtne korrutustehe näitab, et autotootjale laekus 276 000 deposiidiga 276 miljonit dollarit.
Kui kõik Model 3 deposiidi maksnud kliendid peaks auto ka välja ostma, tekitaks see ettevõttele 35 000 dollari suuruse alghinna juures vähemalt 9,66 miljardit dollarit käivet. Arvestades Muski väidet, et keskmine broneerija ei soovi lihtsalt baasmudelit, vaid oli nõus ka lisade eest maksma, millega keskmise huvilise teoreetiline ostusumma tõuseks 42 000 dollarini, oleks Model 3 tekitatud müügitulu suurus 276 000 hüpoteetilise ostja puhul juba 11,6 miljardit dollarit.
Muidugi ei eelda Tesla, et kõik deposiidi maksnud Model 3 huvilised selle ka hiljem välja ostavad ning ettevõte on kinnitanud, et loeb 1000dollarilise deposiidi käibeks alles siis, kui klient on oma auto kätte saanud. Nimelt tuleb deposiit tasuda vaid selleks, et kindlustada oma tarne prioriteet vastavas regioonis ning see ei tähenda tegelikult auto tellimus- või ostulepingu sõlmimist. Tesla on lubanud, et kohe kui Model 3 tootmisaeg läheneb, võetakse klientidega ühendust ning palutakse oma auto konfiguratsioon paika panna. Alles siis annab autotootja vastava tellimuse sisse ning klientidele saadetakse ostuleping, kus on näidatud ära nii konkreetse auto hind, kui ka kõik muud selle tarnimisega seotud tasud ja maksud. Enne ostulepinguga nõustumist võib klient igal ajal oma broneeringust loobuda ning 1000dollariline deposiit tagastatakse täies ulatuses.