Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Ka Jaguar Land Rover sekkub sõidujagamisärisse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Jaguar F-Type SVR
Jaguar F-Type SVR Foto: Jaguar

Autotootja Jaguar Land Rover asutas tehnoloogiaüksuse InMotion, mille eesmärgiks on nutiplatvormide loomine ja sõidujagamisteenuste arendamine, kirjutab Autoweek.

Ettevõte plaanib hakata oma sõidujagamisteenuseid testima juba lähikuudel.

«Uute rakenduste ja nõudeteenuste (ik on-demand services) arendamisega saame me pakkuda oma praegustele ja uutele klientidele kaasavaid ja hindamatuid kogemusi,» ütles autotootja strateegiadirektor Adrian Hallmark pressiteates.

InMotion hakkab turgu kompima aeglases tempos, uurides kõigepealt uusimaid transpordiprobleeme, mida saaks tarkvara abil lahendada. Seejärel hakatakse viima läbi eksperimente nõudeteenustega, testima neid reaalses maailmas ning arendama ärimudeleid ning rakendusplatvorme, mida avalikkuse ette tuua.

Oma huvi on selle äriniši vastu üles näidanud mitmed teised autotootjad, näiteks teatas oma sõidujagamisteenuse ReachNow lansseerimisest ka BMW, mis loodab sellega katta lähiajal USAs 10 suurimat linna. General Motors valis aga teistsuguse strateegia, investeerides juba mõnda aega turul tegutsenud sõidujagamisteenusesse Lyft pool miljardit dollarit.

Tagasi üles