Mõned aastad tagasi Fordilt Volvo sõiduautode üksuse üles ostnud Hiina suurettevõte Geely plaanib tuua veel tänavu Euroopa turule uue rahvaauto brändi, kirjutavad Reuters ja Autocar.
Volvo saab endale sõsarbrändi
Kui Volvo on keskendunud peamiselt luksusklassi autodele, siis Geely kolmas, allikate sõnul veel tänavu Euroopasse müüki jõudev bränd peaks pakkuma selgelt soodsama hinnaklassi sõidukeid.
Geely uue brändi koodnimeks on Reutersi allikate sõnul praegu lihtsalt «L»; mis nime all autod lõpuks turule jõuavad, ei ole veel teada. Uued sõidukid luuakse koostöös Volvoga, esimeseks «L» brändi sõidukiks peaks olema ilmselt linnamaastur.
Autotootja ise ei ole soovinud lekkinud infot pikemalt kommenteerida, teatades üldsõnaliselt, et «plaanib tutvustada oma uut tootevalikut veel käesoleva aasta jooksul.»
Geely müüginumbrid kasvasid mullu 20 protsenti 510 000 sõidukini, seejuures kasvas Volvo teenitud käive tunamullusega võrreldes kolmekordseks.
Hiina kontsern soetas Volvo sõiduautode üksuse kuus aastat tagasi 1,8 miljardi dollari eest Fordilt, mis oli selle 2000. aastal üles ostnud 6,45 miljardi dollari eest (tänase väärtusega rohkem kui 9 miljardit dollarit).