Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Volvo saab endale sõsarbrändi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Töölised autotootja Geely tehases Zhejiangi provintsis.
Töölised autotootja Geely tehases Zhejiangi provintsis. Foto: SCANPIX

Mõned aastad tagasi Fordilt Volvo sõiduautode üksuse üles ostnud Hiina suurettevõte Geely plaanib tuua veel tänavu Euroopa turule uue rahvaauto brändi, kirjutavad Reuters ja Autocar.

Kui Volvo on keskendunud peamiselt luksusklassi autodele, siis Geely kolmas, allikate sõnul veel tänavu Euroopasse müüki jõudev bränd peaks pakkuma selgelt soodsama hinnaklassi sõidukeid.

Geely uue brändi koodnimeks on Reutersi allikate sõnul praegu lihtsalt «L»; mis nime all autod lõpuks turule jõuavad, ei ole veel teada. Uued sõidukid luuakse koostöös Volvoga, esimeseks «L» brändi sõidukiks peaks olema ilmselt linnamaastur.

Autotootja ise ei ole soovinud lekkinud infot pikemalt kommenteerida, teatades üldsõnaliselt, et «plaanib tutvustada oma uut tootevalikut veel käesoleva aasta jooksul.»

Geely müüginumbrid kasvasid mullu 20 protsenti 510 000 sõidukini, seejuures kasvas Volvo teenitud käive tunamullusega võrreldes kolmekordseks.

Hiina kontsern soetas Volvo sõiduautode üksuse kuus aastat tagasi 1,8 miljardi dollari eest Fordilt, mis oli selle 2000. aastal üles ostnud 6,45 miljardi dollari eest (tänase väärtusega rohkem kui 9 miljardit dollarit).

Tagasi üles